create your look out for fashion book

create your look out for fashion book

Saturday 16 August 2014

Windy reflection

I have to admit I'm totally obsessed with a sunglasses! Always when I'm looking for a right one I can never find them buried in between others. These ones I actually spotted straight away in my sunglasses drawer - they were striking out with a electric blue reflecting colour. When the spring arrived this year, staring from celebrities we've been seeing lots of rainbow mirrored sunnies. Trend has been very successfully adapted worldwide. Ones the summer is slowly heading towards it's end I decided to catch one of the last opportunities to wear this stylish accessory.Musze przyznac ze mam obsesje na punkcie okularow! Zwykle gdy probuje znalezc odpowiednie, ciezko jest mi je odkopac ze sterty zajmujacej cala moja szuflade. Szczerze mowiac te znalazlam bez problemu - blyszczaly swoim kobaltowym kolorym w mojej zdezorganizowanej kolekcji. Gdy wiosna zawitala tego roku, poczawszy od celebrytow, na ulicach masowo pojawily sie okulary z lustrzanymi szkielakami. Trend ten znalazl swoich milosnikow praktycznie na calym swiecie. Lato zbliza sie juz ku koncowi a ja postanowilam wykorzystac jedna z ostatnich okazji na zalozenie tych stylowych lustrzanek.


Biker - Zara
Tshirt - Zara
Pants - Zara Studio
Ankle boots - Zara
Sunglasses - Gift from a friend



Stylizacja: Windy reflection

26 comments :

  1. nienawidze wiatru :P zdjecia wyszly swietnie,fajne pozy ;)

    ReplyDelete
  2. jaki makijaż
    no kochana musze przyznac że sesja wyszła genialnie;:P

    ReplyDelete
  3. ahh ten wiatr w Twoich długich włosach! :D też lubię okulary, lecz łamią mi się w ekspresoym tempie, tego sezonu kupilam 4 pary a zostalam z 1 :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. musisz kupic jakis stylowy futeral kochana! ja mam zawsze 3 w torebce tak na wypadek jakbym miala ochote zmienic okulary!

      Delete
  4. Ale świetna sesja! Wyglądasz cudownie. :)

    Pozdrawiam,
    www.klaudiakulakowska.blogspot.ie

    ReplyDelete
  5. Amazing pics :-) me like :-*

    ReplyDelete
  6. Great pix, keep it up 👍 from naija.

    ReplyDelete
  7. Śliczne okularki i piękna stylizacja:) Ja posiadam na razie mini kolekcję okularów przeciwsłonecznych,bo liczy ona tylko 5 par:(

    ReplyDelete
  8. świetne te okulary i genialne usta! :)

    ReplyDelete
  9. wow, odlotowo, super jest ta niebieska szminka!

    ReplyDelete
  10. Takie okulary to skarb, niezależnie od ich ceny :)

    ReplyDelete
  11. wow mega zdjęcia! świetna kurtka i buty<3

    ReplyDelete
  12. wszystko super tylko kolor ust mi nie podchodzi, pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  13. Genialny look, całość i aranżacja zdjęć to 100% perfekcji, tylko pozazdrościć!

    ReplyDelete
  14. Love this look. You pull that color lipstick of really good!!

    ReplyDelete
  15. Świetne zdjęcia! I fajny charakterystyczny look.


    http://perfection-and-harmony.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. REWELACJA!! Jesteś mega fotogeniczna "pożerasz" aparat i fotografa pewnie też:-)))))) Stylizacja z pazurem I sesja bardzo udana :-)
    Podoba mi się u Ciebie więc zostaję na dłużej Buziakii :-*
    www.lardyka.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Hello there , thank you for your kind words on my blog !!!! Nice pictures ... You look so confident on them !!!

    ReplyDelete
  18. Really cool outfit! The shoes are georgeous!

    ReplyDelete
  19. You pull off that blue lipstick so well!

    xx Sera
    http://StardustBohemian.com

    ReplyDelete
  20. Zdjęcia i usta <3 Uwielbiam!

    ReplyDelete